Hvor mye koster det å vise hvordan du skal redde verden? Det handler synlighet i sosiale medier
Arrangør: Frontkom
Sted: Seilskuta Deodar Isegran
Kribb Lounge område Åpent landskap i moderne kontorfasiliteter, inngang på bakkeplan Antall plasser i lokalet: 50
Mandag 11. august 2025
13:00 - 13:45
Norske bedrifter står i en krevende tid: Ressurser blir knappere, samtidig som kunde- og brukerkravene øker. Hvordan kan vi sikre fortsatt verdiskaping og lønnsomhet i B2B-markedet, når arbeidsdagen presses fra alle kanter? Hva gjør de som lykkes med dette i Norge?
Dette er ikke bare en utfordring for enkeltbedrifter, men en bredere samfunnsutfordring: Hvordan kan vi rigge salgs- og kundeorganisasjoner for fremtiden? Hvordan kan teknologi, kunstig intelligens og bedre arbeidsprosesser bidra til å opprettholde konkurransekraft og verdiskaping, uten å slite ut folkene som skal stå i det? Og ikke minst - uten å gå på bekostning av en god bruker- og kundeopplevelse.
I dette foredraget vil vi gå i dybden på hvordan digitalisering av prosesser i kundereisen kan spare både tid og ressurser, og rett og slett være verdiskapende for deres organisasjon. Vi inviterer til en åpen samtale om hva som skjer når ressursmangelen møter kravene i B2B-kundehåndtering – og hvilke løsninger som kan skape et mer bærekraftig arbeidsliv.
Vi har jobbet med tusenvis av norske organisasjoner og bedrifter over en 35-års periode, og ønsker i dette innlegger å dele verdifull erfaringer for hva vi har lært og sett.
Dette innlegget passer for deg som er organisasjonens eller bedriftens ansikt utad - enden som saksbehandler, leder, kundeansvarlig eller liknende.
Vestre Gate 7
Emilie Nøss Wangen, Managing Director
E-post:
[email protected]
Telefon:
45501994